مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 18:202024-01-08دانش

میز دانشجو| ارزشیابی مدارک تحصیلی دانش آموختگان خارج چگونه انجام می شود؟


افرادی که در موسسات و دانشگاه های خارج از کشور تحصیل کرده و قصد استفاده از مدرک خود را در داخل کشور دارند می توانند به منظور تطبیق ارزش علمی مدرک تحصیلی صادره در دانشگاه محل تحصیل خود و همتراز کردن آن با یکی از مقاطع تحصیلی رسمی در آموزش عالی کشور به ارسال .

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس_ متقاضیانی که قصد تحصیل در دانشگاه ها و موسسات خارج از کشور را دارند و می خواهند پس از دانش آموختگی در رشته های غیر پزشکی مدارکشان در داخل کشور مورد قبول واقع شود، باید مدارک تحصیلی خارج از کشور را برای بررسی و ارزشیابی به اداره کل دانش آموختگان وزارت علوم تحویل دهند تا پس از بررسی های لازم درباره شرایط و مدارک مورد نیاز نتیجه نهایی از سوی این سازمان اعلام شود.

آن دسته از افرادی که در موسسات و دانشگاه های خارج از کشور تحصیل کرده و قصد استفاده از مدرک خود را در داخل کشور دارند می توانند به منظور تطبیق ارزش علمی مدرک تحصیلی صادره در دانشگاه محل تحصیل خود و همتراز کردن آن با یکی از مقاطع تحصیلی رسمی در آموزش عالی کشور اقدام به ارسال مدارک برای ارزشیابی کنند.

کمیسیون های تخصصی تحصیل در خارج از کشور برای رشته های مختلف تشکیل شده تا طبق آیین نامه و مصوبات شورای ارزشیابی مدارک تحصیلی  متقاضیان را مورد بررسی و ارزشیابی قرار دهند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز دانشجو| ارزشیابی مدارک تحصیلی دانش آموختگان خارج چگونه انجام می شود؟

میز دانشجو| ارزشیابی مدارک تحصیلی دانش آموختگان خارج چگونه انجام می شود؟